Subject: Info
From: "Kose Vallavalitsus" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 12 May 2025 14:19:55 +0300

Tere!

Edastan info möödasõitnud kodanikult:

Tallinn-Tartu mnt ääres suunaga Tallinna poole oleval puhkealal WC-s
jooksvat palju vett.

Muus osas sai puhkeala kiidusõnu.

Lugupidamisega

----------------------------------------------

Liina Kriisa

Sekretär-asjaajaja

Telefon  +372 5462 0123

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Kose Vallavalitsus

Hariduse tn 1, Kose alevik, Kose vald, Harju maakond, 75101
<https://www.kosevald.ee/> www.kosevald.ee

Jälgi meie tegevust ka sotsiaalmeedias

 <https://www.facebook.com/Kosevald>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.